2011-08-17
 21:30:53

Kapitulera

Jag har börjat jobba igen. Jag trodde det skulle vara som sist, men när jag och Rebecca kommer dit så inser vi är helt själva och har hela ansvaret över vecklingen själva. Alltså bättre förklarat än så blir det inte.
Men det går bra, vi har mycket att göra och eftersom Tanas är sjukskriven så har jag jobb nästa vecka också.
Dock är jag trött som sören. Mina fötter gör ont och min rygg och nacke är inte som förrut.
Förresten så kollar jag på scrubs och en av patienterna hade cellulitis. Så jag ville veta vade det var och googlade det.
Gör inte det.
Såhär galen kan man bli då
Och såhär ser mitt rum ut.. om någon ville veta det. Fast det är inte rött någonstans
det är lila isf.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: