2011-10-17
 21:54:29

Så var det dags igen

Jag ville mest visa hur otroligt charmig jag är när jag äter glass, kolla!
För att inte tala om Erik, ett riktigt charmtroll.
När jag ändå är här inne och skriver kan jag tala om vad som hände i helgen!
Jobbade i fredags och sedan blev det utgång med mina fina vänner.
Det var väl inte världens roligaste kväll, då Depå är, ja.. ganska tråkigt.
Sedan var det bara upp och jobba hela lördagen också, men det var faktiskt väldigt kul! När vi slutat bestämde vi oss för att göra som greasegänget å dricka lite uppe i personalrummet, för att sedan gå ut. O'learys denna gången. Härlig stämning bland trevliga människor!
En jätterolig kväll blev det och jag måste säga att det är ganska tråkigt att jag inte ska jobba kvar på teatern mer.
I söndags jobbade jag mitt sista pass och trots att jag var ganska bakfull så gick det bra då jag var helt själv i garderoben och det kom mer folk än vad jag trott det skulle göra.
Idag har jag umgåtts med Johanna och jag fick en fin avskedspresent av henne. Fick även en ny tandkräm av mamma. Wiho nu kan jag borsta tänderna i Stockholm med! Det är inte helt fel.
Jag håller på att byta utseende på bloggen, men det går skitdåligt för jag håller på och somna varje gång jag försöker för det tar så lång tid att få det rätt. Om du nu undrar varför det är en massa löv i typ mitten av bloggen.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: