2011-09-27
 16:46:41

Hejhejhallå

Jag sitter i Stockholm och har inte så mycket att göra för tillfälligt så då har jag minsann tid o ork att skriva ihop ett blogginlägg.
Kom hit i förrgår och blev mött av min ena moster för att köra till Lidingö och kolla på ett rum som var till uthyrtning. Så vi körde och körde..Och ju längre bort vi kom från civilisationen desto säkrare blev vi på att det här inte skulle bli mitt framtida hem. Så det sluta med att vi vände utan att ens kolla på rummet när vi väl kom fram..
Sen körde vi hem till min andra moster där jag bor denna veckan. Båda mina mostrar och min kusin har/är förkylda och jag skröt om mitt fantastiska immunförsvar och hur jag aldrig blir blir sjuk (vilket jag egentligen inte blir!!) men ja.. nu är jag också förkyld.
Igår kollade jag på två rum till var av det ena jag har tackat ja till så i mitten av oktober flyttar jag dit!
Och idag har jag varit på Nacka forum men jag har varit sjukt duktig och inte köpt någonting pga the icke existerande cashflow. Eller ja, för att stilla mitt shoppingsug köpte jag 100 st näsdukar så nu kan jag snyta mig.
Fast på tal om cashflow, så hittade jag en 500 lapp på Kristianstad Central när jag skulle ta tåget hit! Är inte det helt sjukt?? Men jag tror lite att det är all tur inom lotteri/hitta-awesome-grejer jag kommer få nu resten av mitt liv. Jag liksom brukat min tur där. Så inga miljoner för mig.
Jag är väldigt sugen på choklad. Men tvekar på att det finns något här och jag orkar inte gå till affären nu.
Så.. de va de


miranda
PUBLICERAT: 2011-09-27, 18:07:50

vad ska du göra i stockholm? :)


olivia
PUBLICERAT: 2011-09-27, 21:04:26

Chilla, nä men jag ska jobba är det tänkt :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: