2011-10-12
 23:00:44

Ord och flera visor

Min kropp vill inte mer nu för denna dagen. Är trött som bara den. Har till största delen av dagen försökt packa ner mina grejer och sortera bort det som är skräp. Alltid lika kul att se vad man har för något i rummet. Förra gången jag sorterade hittade jag sex tejprullar. Denna gången hittade jag sex tändare och sex jojokort. Ja jag gillar tydligen att samla saker i antalet sex. sex. Nu har jag fått med det ordet sex gånger i denna text.
Jag är imponerad av mig själv.
Denna veckan är en fika-med-såmångasommöjligt-innan-man-flyttar vecka. Jag träffade Viktor igår, idag Sophia och Cecilia och imorgon blir det Hugo. Sen är det fredag!!! Sista utgången innan jag lämnar Skåne. Det enda jobbiga är att jag måste jobba innan, så jag slutar inte förrän 22.00.
Det är kaos på mitt rum just nu, har tagit mig en vecka att bara lägga ner lite grejer i en och en halv kartong.
Så jag flyttar till Stockholm nästa vecka. NU har jag skrivit det här på bloggen så nästa gång någon säger "Va ska du flytta till stockholm, det har du inte sagt" så kan jag iallafall säga "men det skrev jag ju på min blogg" Så får de dåligt samvete för inte läst min blogg, så slipper jag ha det för inte sagt det till någon. Fast jag egentligen vet att det inte är så många som läser min blogg. Men ändå.
Jag borde sova nu. Ska trots allt fortsätta packa imorgon. Och just det dammsuga ovanvåningen. Sen träffa Hugo. Busy day.
Godnaatt



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: