2011-10-09
 21:02:15

Hejhejhallå

Trots att jag har asont i min rygg idag har jag haft en förvånandsvärt trevlig söndag. Jag har färgat och klippt mitt hår. Nu är det väldigt rött och inte en aning kortare. Sen har jag jobbat, gick utomordentligt och jag satt och kolla på andra akten av grease så tiden gick fort. Kom hem och åt en fin middag med min mysiga familj som jag snart ska lämna.
Hehe och när jag och min syster satt i köket så skulle hon pussa mig på kinden och samtidigt som hon gör det så vänder jag mig mot henne, så hon pussade mig på munnen, haha det var kul.
Eller ja.
Nu dricker jag mitt sjukt goda te som jag inhandlade med Mimmi i Stockholm och funderar lite på att alla mina statusuppdateringen på fb handlar numera nästan bara om mina syskon.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: