2008-12-29
 19:51:57

bästaste vän

Emma har sovit hos mig från igår till idag och vi har bara gjort sånt som inga andra skulle få för sig att göra. Nej det är inte helt sant men det har varit kul :) tack för att du finns älskar dig mest <3  Vi har gjort en egen musikvideo vilket var jätte kul för emma såg ut som en björn/gubben i mysteriet på grevholm. Sen idag har vi ätit vingummi, popcorn, chips och mitt rum ser förjävligt ut nu. Har 3 pizza katonger liggandes, tsm med keybord för packning, och godis/popcorn rester över allt. För vi hade gélehallon krig. Sen har vi mest spelat the sims hela dagen. Fast för typ 20 min crasha min data och jag fick inte igång den först men sen gick det men den är antagligen fortfarande skadad.:(

Mår lite illa av allt godis och chips nu,


Emma
PUBLICERAT: 2009-01-08, 22:13:26

Och du är min bästaste vän Olivia! Kommer älska dig till slutet! puss <3


Emma
PUBLICERAT: 2009-01-08, 22:15:48

Detta är andra gången jag kommenterar för det andra verkade inte vilja komma upp :P du är min bästaste kompis och jag kommer älska dig föralltid :) (även om det är en lång tid!) <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: