2008-12-09
 22:48:00

flörtkula

Jag har tränat idag
!


jag borde nästan fått en applåd för det, men nej inte fick jag det, hur ska jag då kunna orka fortsätta om ingen applåderar ? Men annarrs har jag lärt mig a whole new world på gitarr haha, jag har inte haft något bättre för mig.
Förresten flörtkula, heter det så ? såna där kulor i nått matrial som man pysslar med på påsken eller till julen. Viktig fråga det. 

Skolan idag var rätt okej hade rättstavningstest på svenska haha och vi går på gymnasiet. Så man borde ju vara bra på det. tror jag. På samhället diskuterades pokémon, digimon och sailormoon. Och blondieAndré kunde sailormoon låten utantill, alltså inte den sailoormoon min vän ... lalal utan den andra om någon fattar vilken jag menar !? 

Nu borde jag ta och lägga mig, dagens ord är bollhav.  
JULAFTON!!!!!! snart


cokopop
PUBLICERAT: 2008-12-14, 11:56:17 | URL: http://sallyplace.blogg.se/

applåder applåder :D

Du får hjälpa mig idag när jag kommer

hem med min sida? (a) <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: