2008-12-06
 06:49:48

tomtespel

Jag blir ganska irriterad av att vakna 20 över 6 en lördag, speciellt eftersom jag verkligen är trött för jag gick inte o la mig förrän sent  igår. Plus att jag är förkyld. Det är jobbigt. Men Erik är ju här nu och hälsar på. Alltså från sthlm, haha inte här just nu, antar han sover.

Så igår var jag och Miranda hemma hos feffs och vi kollade på 2 musikaler Hair och Chicago. Jätte bra båda (tyckte jag, men de andra 2  gillade inte hair:P) fast Chicago var nog bäst.

Har jätte mycket att göra under helgen, ska skriva ett rytmik arbete, läsa en bok som jag inte ens har läst en sjättedel av och jag vet inte ens vart den är någonstans. Sen har vi även samhällsprov och matteprov nästa vecka eller nästnästa, kommer inte ihåg. Jag vet att det är något mer arbete men jag kan inte komma på det. Annars ska jag även hinna städa, både mitt och min kompis grannes hus, umgås med kusin, träna hade jag med tänkt och träffa kompisar osv. Ja vi får väl se hur aktiv jag blir denna helgen. Gissar på att jag inte ens kommer göra hälften.

Nu ska jag kolla på Anders och Måns. Förresten jag får ju faktist öppna en lucka i min chokladkalender!


den bästa av dom alla
PUBLICERAT: 2008-12-09, 09:55:53 | URL: http://sallyplace.blogg.se/

SVar på kommentar: Dt kommer det visst ^^ haha du kmr bara höra min musik hela tiden mohaha (6)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: