2008-11-05
 17:54:24

fivehundredtwetyfivethousandsixhundredminutes

Jag fryser väldig mycket ! det är verkligen inte varmt i mitt rum, men jag kan ju gå upp fast jag orkar inte.

Vad mycket jag har och skriva tycker jag ? nej men jag är trött och mår inte så bra men det blir bättre :) Idag har jag varit i skolan som bestod av bild, körsång, engelska och idrott. Plus lång rast med gräddbullar och de bästa i klassen <3

Engelskan var rolig, vi ska "hålla ett tal" och ämnet är: "how to.." så man kan välja vad som helst typ how to look beautiful eller how to make lemonade:P O ja man får även demonstrera hur man gör också haha. 
 
Nej nu ropa min mamma det var mat så jag får väl gå och äta. pusshejj

halloween
Från halloweenfesten



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: