2008-11-09
 20:33:28

Lite mer MMM i livet!

nu är det söndag som alla observanta antagligen märkt. Vilket smart ord jag fick in i den meningen !

Helgen har varit Emma-helg till 97%. Först var den ut på stan med Emma,så kan man väl kalla det hähä. Var väldigt trött som alltid, vi käkade iallafall kinamat. Lördag var det kalas för Emma och jag la ner hela min själ i att vara barnvänlig. Och även pschylog en liten stund. Kom hem efter mycket kakor och smörgåstårta och tänkte, varför inte äta lite taco !? men sen gick jag och kollade på film.

Och idag har jag städat hos emmas granne och varit ute och gått. Resten av dagen spenderades framför tv:n först kollade jag in Harry Potter jag är typ lite kär i han. Han räddar Cedric och vill även dela priset med han men det var ju inte så smart för då blev han istället mördad, lite synd. Nu har jag kollat på en massa skit program fast parlamentet börja nu.
Har bakat dumlekakor också.

Ska ta en clementin hejhej



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: