2008-11-14
 22:14:06

raow

En av de tråkigaste fredagarna på länge, har nog bara kollat på tv idag. Det var inte sant för jag har faktist skrivit lite på mitt usa arbete och bråkat med alla som är hemma, inklusive vår hund. Nej denna dagen har verkligen inte varit bra alls, plus till middag blev det någon konstig maträtt med lammkött i ! (har problem med att äta lammkött, vilket är illa för min mammas man tycker antagligen det är det bästa som finns)

Förresten vem fan vill köpa skivan "crazy toons" ?

Jag har kommit på att jag har olika faser på vad  jag måste kolla på innan jag går o lägger mig, alltså jag menar tv-serier då, jag har kollat på vänner, that 70's show, malcolm in the middle, skins, hannah montana, zack and cody, family guy och nu simpsons. Jag kollar faktist inte ens på det utan måste bara ha det på för annars kan jag inte somna. Plus att jag nästan varje morgon och kväll spelar typ mario eller harpan. Det är ju skit tråkigt egentligen för jag kommer aldrig längre än till bana 2 på mario eller slår mitt rekord på harpan.

Nu laddar jag ner alla nirvanas album hejdå


Erik
PUBLICERAT: 2008-11-20, 00:50:13 | URL: http://smett.blogg.se/

Du är en sjuk människa, en sjuk människa säger jag.


farmor
PUBLICERAT: 2008-11-22, 15:52:34

Mitt älskade barnbarn är intenågon sjuk människa Hon är en jätteduktig tjej som jag tycker väldigt mycke om


Erik
PUBLICERAT: 2008-11-23, 00:37:01 | URL: http://smett.blogg.se/

Jag kan inget annat än att hålla med. Min kusin är en fruktansvärt trevlig människa som jag tycker otroligt mycket om.



Och jag är FRUKTANSVÄRT ledsen över att min ironi misstogs för en förolämpning!



Jag kan inte nog förklara hur mycket min kusin betyder för mig. Jag, Erik Gustav Ernsäter skulle kunna skriva spaltmeter om vilken förträfflig tjej hon är. Men nu hoppar vi det, jag önskar bara att du farmor kan förlåta mig för min skeva ironi.



Förlåt, förlåt, förlåt.






emma the greatest of them all
PUBLICERAT: 2008-11-23, 21:33:52

hahaha du är mycket eftertraktad olivia ser jag!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: