2008-11-23
 16:29:29

Helgen

Kom precis ut från duschen och gick in på bloggen då ser jag att jag fått kommentarer så nu måste jag typ bara säga att Farmor det var min kusin Erik som skrev den första kommentaren och jag tror intet han tycker jag är en sjuk människa eller ja lite kanske han tycker det. MM det var ganska kul faktiskt.

Denna helgen har varit sjuk kul, egentligen låter sjukt kul ganska fel att skriva men nu får det vara så. Iallafall igår åkte jag och några tjejer från klassen upp till Jenny i mörrum. Vi hade bestämt att fira lite julafton eftersom det blir ganska dyrt med att köpa julklappar och sånt till varandra. Så vi bakade lussekatter, pepparkakor, byggde ett pepparkakshus, drack glögg och badade tunna. Senare på kvällen gick vi upp till stugan där vi skulle sova. Där låg vi och snackade om allt tills jag höll på att dö av trötthet så jag vilade lite. Och tydligen trodde Johanna att jag sov så hon skulle peta mig i ansiktet så precis när hon ska peta på mig så halv skriker jag "nej" HAHAHA det var så himla kul för alla blev lite rädda för dom trodda jag sov ju:p. äsch ingen fattar vad jag menar men det var kul iaf.

Sen började vi prata om att vi alla var "simsgubbar" som styrs av andra, då blev alla jätte rädda och trodde vi skulle raderas från jorden och då sluta vi prata om det.

På tåget hem träffar vi den konstigaste konduktören någonsin, haha han sa massa konstiga saker och sen fick vi gratis vatten att dela på och när vi skulle av i Kristianstad så talar han i microfonen och säger massa olika saker som vi sagt till han innan, typ "hemliga meddelande". Usch vad dålig jag är på att beskriva saker. N


Erik
PUBLICERAT: 2008-11-24, 14:42:48

Säg nu som det är; ni var höga på jazztobak och smuggelvodka. Åh nej, nu kanske folk som inte borde se det här få reda på det.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: