2008-10-25
 20:34:05

<3

Det var längesen jag skrev tycker jag så därför gör jag det nu :D Sitter hemma denna lördagskväll och lyssnar på musik men jag ska snart göra något vettigt av kvällen :P nej men typ titta på film haha har laddat ner ett päron till farsa hahahaha VARFÖR ???? nej men den kan ju va rolig. Har träffat Emma idag som varit i Spanien och SJÄLVKLART har jag saknat henne väldigt mycket !!!!! trots jag inte fick nån present.. det tog hårt ! Så vi var och dansade och var verkligen duktiga om jag får säga det själv :D vilket jag får för det är ju min blogg  (hähä)


På tisdag blir det halloweenfest, roligt :D men kul att ta bussen från stan helt utklädd haha. Sen har min fantastiska bästis (EMMA!) fixat så jag får ihop min ekonomi denna månaden, tack :)
Torsdag blir det stockholm :) ska bli jätte skönt att komma härifrån ett par dagar :)


Vill hedra min (före detta antar jag)klasskompis Emelie, som gick bort i måndags av akut leukemi, du kommer föralltid ha en plats i våran klass och vi kommer aldrig glömma ditt leende. Rest in peace.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: