2008-10-03
 17:35:23

Äntligen !

Har äntligen fått igång min blogg, har haft den ett tag men inte haft någon lust att skriva. Men idag på väg hem från skolan fick jag tillbaka skrivlusten :)

Jag antar att jag bör skriva lite om mig själv .
Iaf jag heter Olivia är sexton år och bor i en liten stad där alla känner alla. Jag har precis börjat gymnasiet på en musiklinje. Min klass där är super bra =) På fritiden så umgås jag med mina vänner, min nuvarande kille, tränar och pluggar (men inte så mycket plugg;P) Mitt största intresse är musik, i skolan är sång mitt första instrument och gitarr mitt andra. Det är lite, väldigt lite fakta om mig, men vill ju inte skriva hela mitt liv precis just nu :P

Sitter just nu och kollar på ett av mina favorit program, nämligen family guy haha så kul är min fredag, nej men jag gissar på att andré kommer senare men har inte hört från han än.. Önskar just nu att min mamma kunde komma hem så jag kunde få min tidning som hon lovade att köpa:P

Nej nu är jag lite hungrig så ska gå å äta nått sen ska jag leka lite till med datan så påusshej så long



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: