2008-10-12
 00:47:28

funky

Hejsan allesammans :D Har precis kommit hem från en tjejkväll där det innebar skräckis, komedi, löshår, ostbågar och mycket snack ! Väldans trevligt :) Lite tråkigt att inte alla kom som de sagt men så kan det väl bli ibland. Måste dock säga att filmen vi såg (deadsilence) var väldigt läskig, så nu när jag kom ner i mitt rum så var jag dock tvungen att kolla bakom gardinerna, i gardroben och undersängen efter monster haha sånt hade jag då inte växt ifrån tydligen!

Nu slog tröttheten mot mig helt plötsligt, har knappt hunnit känna av hur trött jag är/varit och det ska bli jäkligt skönt att äntligen få sova. Imon ska jag vara väldigt effektiv och göra allt detta:

* Städa rummet + toaletten
* Skriva novelanalysen som jag inte gjort än
* Plugga till matteprovet
* träna


Men nu ska jag sätta på en film och somna till den samtidigt som jag börjar läsa min nya bok.
Drömsött


Pappa
PUBLICERAT: 2008-10-12, 18:36:44

Hej gumman

Förstår att du är busy, hinner inte prata med din pappa ens. Jag ska ringa upp dig omgående, jag saknar dig. P o K

Pappa


Erik Gustav Ernsäter
PUBLICERAT: 2008-10-16, 01:01:34 | URL: http://smett.blogg.se/

Du har vunnit en exlusiv tripp till Stockholm under höstlovet, grattis.



Din kusin.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: