2008-10-10
 18:03:59

helg igen :D

Gud så snabbt denna veckan har gått, det var ju precis måndag och nu helt plötsligt är det fredag! Fast det är ju rätt skönt med helg faktist:D Har precis ätit upp de sista clemtinerna (3st) och jag bara känner på mig att mamma kommer bli arg på mig när hon kommer hem men den risken var jag tvungen att ta:P

<3
allt skal samlat.

Okej så i onsdags var jag på gospelkören tillsammans med 2 från min klass:) det var jätte kul=)
Igår var jag med André efter skolan, vi spelade uno haha, och om han vann så skulle jag höra på en radiohead låt och om jag vann så var han tvungen att sjunga en disneylåt:P haha det var ganska orättvist eftersom jag tycker radiohead är ganska bra medans han inte gillar disney och det var jätte roligt att höra han sjunga "a whole new world" haha.
Och idag så hade vi ensamble, vi hade bestämt att vi skulle protestera mot vår sånglärares låtval, det gick ju hyfsat bra:P vi slapp iaf sjunga den spanska psalmen YES! och istället fick vi sjunga hallelujah men sen blev vi även tvungna att sjunga "I natt jag drömde" =/ tråkigt.
Och idag (bara för jag slutade så tidigt) hade jag tänkt skriva klart min novellanalys och städa rummet och ikväll ska jag kanske träffa ems och sarah :D annars så stannar jag hemma och tar det lugnt, för imon ska jag dansa och på kvällen blir det tjejkväll med bästaklassenstjejer;D Ni är alla underbara!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: