2008-10-18
 18:31:31

rubrik

 tjääna! var längesen jag skrev nånting nu men jag har inte hunnit :P haha och vad har jag gjort egentligen kan man ju undra eftersom jag inte själv vet :P

Denna helgen skulle bli as kul, men så blev det inte "/ Idag skulle jag iväg på en fest som tyvärr blivit inställd så  nu sitter jag här en lördagskväll ensam med min data och alla mina dumma vänner är borta eller gör nått annat :P MEN jag har faktist varit o dansat idag och träffat min pappa och alex :D Fick 2 nya jackor och två par skor av pappa :) ett par av skorna lyckades jag flörta till mig idag när vi gick på stan :D skit fina iaf, lägger nog ut bilder sen på det eftersom jag inte har något bättre för mig :P

Så igår var andré här och imon ska jag träna o plugga, det var den helgen :P Om två veckor är jag dock i stockholm (ser fram emot att träffa dig kusinis ;D)

Ska duscha nu eller bada .. Jaja pusshej :D


EMMA
PUBLICERAT: 2008-10-23, 12:49:15

NEJ JAG ÄR MYCKET BESVIKEN :(:(:( INTE ENS ETT JAG SAKNAR DIG EMS ELR NÅGOT???? VAD ÄR DETTA :(



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: