2008-10-05
 12:57:51

Söndag idag,idag

Just nu äter jag kanelbulle och kollar på grotesco. GOTT ! eller ja kanelbullen är god grotesco är mest roligt :P
Kvällen igår var rätt okej, bestämde jag skulle träffa Vanessa för hon flyttar ju på onsdag tråkigt nog :/. Iaf så skulle vi typ följa med en tjej till en fest men det var ju totalt misslyckat. Först o främst så kände vi verkligen ingen där sen var det verkligen ingen fest heller utan alla bara satt i soffan och typ bara drack.  YEAY. Så vi stack, åkte in till stan men var inte där så länge utan åkte hem igen.

Idag har jag varit snäll och matat min kompis katter och lite senare idag kommer Miranda och Johanna, vi ska göra ett arbete till musiklyssningen imon. Ska även träna ikväll :)  Gud så duktigt det låter men faktist så skulle vi ha gjort detta arbetet för 2 veckor sedan men tjaa.. det blev inte så direkt :P

Letade bland mina bilder och hittade denna, måste säga att jag saknar våra tider tsm lite grann <3

Pusshej ! saknar


Sandy
PUBLICERAT: 2008-10-12, 18:22:27

lite grann? haha din bög:P Damn vanessa och sandy lämnade sverige samma år.. .bada boom bada bing. saknar dig olivuus!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: