2008-10-26
 21:44:53

söndagkväll

Ännu en helg som är över, men istället för att skolan börjar imon så är det ett skönt lov :) Satt precis och kollade på bilder ifrån England och insåg hur mycket jag saknade allt och alla, b.la. värdfamiljen, staden, discona, alla underbara människor jag träffade, Maja, Emily, Agnes, Mitch, Max, italienarna och såklart ALLA andra i min grupp!!!
Ord som alltid kommer få mig tänka tillbaka
Clocktower
Göttmous
Bambatant
Play Disco
Tubietubs
Megarider
Primark


Nej, jag blir nästan lite ledsen av att tänka så mycket på det, jag har ju det rätt bra nu här hemma. Trodde aldrig jag skulle bli glad igen när vi lämnade varandra i London för att åka till olika terminaler på heathrow. Bussen måste varit helt blöt eftersom ALLA grät:P. Anledningen till att jag kom och tänka på det just nu var för det var reunionparty igår, och jag var tyvärr inte där :/

Men nu ska jag nog skriva lite på min novell för annars kommer den aldrig skrivas, känner ni inte igen det ? Man gör inget i skolan sen gör man allt hemma ? :P så gör jag iaf, har svårt att koncentrera mig i skolan gällande pappersarbete. Fast innan jag gör det så blir det lite bilder :D


Denna gjorde jag på vår bild-eos(alla es elever provar på varandras olika inriktningar)


Var åå fikade med tjejerna i klassen när vi hade en väldigt lång rast :)<3


Jag och Alex fick nya jackor av vår pappa, min är sjukt stor men väldigt skön!


Här är vårt nya hus som vi ska flytta in i fram emot februari.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: