2008-10-30
 08:23:29

sthlm :)

Nu har jag varit vaken i 2 timmar, vilket betyder att jag vaknade kl 06 :O men ja kunde faktist inte sova längre.

Åker till stockholm om 4 timmar och jag måste dammsuga mitt rum ^^(tal om ingenting). I förrgår var det halloweenfest hosJohanna det var sjukt kul :) sen sov jag hos älskling. Åkte hem till Ems sen och vi käkade kebab. Fast min mamma var elak på kvällen och ville inte hämta mig utan tyckte jag skulle gå hem även om de enda skorna jag hade var mina klackskor från festen och plus det var 15 minus grader. SÅ min lillasyster hämtade mig på sin cykel !!! :O väldigt snällt, tror faktist det var det snällaste hon nånsin gjort för mig <33


Ska kolla klart på skins nu (som är världens bästa program!!) Pusshej<3


olivia
PUBLICERAT: 2008-10-30, 22:34:58 | URL: http://chocolatefromthesky.blogg.se/

Fyfan vad nice. Fruktansvärt nice, ja, jävligt nice. ÖVERJÄVLIGT NICE. Sjukt. Sjukligt. Ja, helt jäva fucking sjukt


olivia
PUBLICERAT: 2008-11-01, 07:44:30 | URL: http://chocolatefromthesky.blogg.se/

Det var erik som skicka förra kommentaren inte jag så lla vet:P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: