2008-10-07
 18:21:37

Tiesday

Idag är det en tisdag och det betyder att jag haft sånglektion och gitarr lektion :) extra kul idag, speciellt eftersom min sånglärare ville jag skulle vara med i hennes gospelkör som sopran!! vilket jag inte är i vanliga fall, brukar va alt :) men kul ändå, så imon ska jag dit och sjunga upp för ledarna :)

Imon åker vanessa till chile som jag säkert nämnt innan :( men det kommer kännas jätte konstigt att hon inte längre bor i Kristianstad även om vi inte träffas så ofta längre :/  Jaja men hon kommer ju tillbaka nästa år tror jag.

Jag läser just nu en massa bloggar, har typ 7 bloggar som jag läser varje dag, bland annat smett.blogg.se som är några stycken i en klass som skriver däribland min kusin :) hah den är sjukt rolig att läsa. Men nu ska jag kolla lite på made och ikväll kommer andré sen imon blir det dans 2 h på morgonen ;D kulkul

Ciao !


Vanessa(:
PUBLICERAT: 2008-10-07, 19:07:08

aww olivia! kommer oxåå sakna dig fan!:( <3<e


Pappa
PUBLICERAT: 2008-10-07, 20:56:45

Du är duktig, jag är stolt över dig men tycker att du kan ringa mig eller träffa mig lite oftare.



Kram Din Pappa


Erik
PUBLICERAT: 2008-10-07, 23:12:04

Jag kan inte annat än att instämma med din fader.



Antingen det eller en skandal av något slag, det är den enda lösningen på läsartorkan.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: