2009-04-17
 18:30:34

hej fredag

Ja va bra nu vet jag alltså vuxna sjunger med till musiken när dom åker själva.
Själv sjunger jag alltid med vare sig det är musik på eller inte. Hela tiden ungefär. Ja så det här med parkfest.. Ja det blir nog rätt bra, hmm tjaa tydligen har detta smset jag skrev igår och skickade runt till klassen och vänner FORTSATT och gå runt så nu känns det som om hela c4 vet om det haha. Men det blir ju trevligt med mycket randoms folk. Ja jag skrev random, det finns liksom inget bra ord på svenska att ersätta det med.
 
Nu sitter jag här med mitt so arbete. Faktiskt är det tur att jag valt att skriva om ipred för jag tycker det är väldigt intressant. Speciellt hur man ens kan föreslå en sån lag ens. Ännu mer irriterad blir man när man tittar på tv och sen kommer det upp något program med EMD där dom får frågan "Vad tycker du om ipredlagen?" och dom svarar "Bra, hoppas dom nu sätter dit en jävel" Vafan ?!?!?!!? tänker jag då, dom har säkert inte ens en aning om vad lagen handlar om. Puckade människor.

Dagens bilder





ny bild på jenny även om jag tycker den andra var sötare, men jag vill inte hon ska hata
mig för alltid


LYCKA TILL TJEJER IMORGON PÅ IDOL!!!!!!!


Jenny
PUBLICERAT: 2009-04-17, 19:37:58


Jenny
PUBLICERAT: 2009-04-17, 19:38:48

Tar du inte bort den bilden kommer jag hata dig för all framtid



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: