2009-04-16
 21:36:04

hej och grattis

Jag har jätte mycket huvudvärk. Men jag har tränat och skrivit ytterst lite på mitt so arbete. woho så imon sitter jag hela dagen och skriver klart det. Rolig fredag. Igår fyllde min pappa år och jag hade namnsdag som också står på jennys blogg. Imorgon ska hon, Rebecca, Johanna Le och La till malmö för att söka till idol på lördag. Lycka till :) Jag hoppar det av 2 anledningar. Förkyld och har anordnat någon form utan parkfest på lördag tsm med Felicia och Miranda så känns som att jag måste vara där.
Jag har även en liten tanke. Sjunger vuxna med till musik när dom kör bil själva? För jag har lite svårt att se Bosse t.ex. sjunga med men har å andra sidan inte svårt att se min pappa sjunga med. Hmm .. ja här är en bild på pappa som fyllde år igår .


miranda
PUBLICERAT: 2009-04-16, 21:39:48

bosse kanske inte är vuxen, har du tänkt på det?


Anneli
PUBLICERAT: 2009-04-17, 00:22:05

Oj, grattis i efterskott på namnsdagen.



Att vuxna sjunger är helt klart sant. Jag gör det. Mats gör det och jag är övertygad om att Ronny gör det. Bosse har jag ingen aning om, men jag skulle tro att han gör det när ingen annan hör. ;)



Varför åker inte du också och prövar för Idol? Pröva lyckan!

Ledsen att läsa att du har ont i huvudet och inte fixar att göra läxan. Testa att massera dig runt ögonen. Kanske att här kan finnas något som hjälper.

http://hem.passagen.se/s.blomman/sidor/kurer.htm



Kram Anneli





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: