2009-04-28
 20:19:32

MAXIMAL

Maximal otur idag. Eller ja det var en bra dag till början då vi grillade med några från klassen, men sen gick det bara utför. Jag Miranda och Feffan ska cykla till nånstans, där feffs ska ta en spruta. Så först så tappar Miranda sin mobil på vägen och den går i 5 delar! När jag ska böja mig ner för att ta upp den så spräcks kjolen (det lät snuskigt) Efter det så svimmar feffs pga av sprutan, när vi  sen går ner för trappan så ramlar jag och slår huvudet i stenvägen.


Men trevligt ändå älskar er


Bäccs
PUBLICERAT: 2009-04-28, 20:58:40

Nä men oj, det ligger nog en förbannelse över er, läbbigt!


miranda
PUBLICERAT: 2009-04-28, 22:37:21

haha men vi hade ändå trevligt :) fastän du är lite korkad och aldrig fattar någonting av filmer eller förställningar och har gröna naglar <3


Jenny
PUBLICERAT: 2009-04-29, 07:39:56

Åh halledaa.. måste hålla med rebecca, det är nog en förbannelse över er. Jag ska försöka hitta ett botemedel, min mamma sysslar med sånt



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: