2009-04-27
 20:36:48

ont i ögonen

Jag har varit i skolan, hemma hos feffs, ätit, duschat, fönat håret (så nu ligger min lugg jätte konstigt.)

Jag har inte, tränat, fått jobb hos kommunen eller städat.

Vad ska jag då göra åt det, jo  imon ska jag både träna och städa direkt efter vi grillat med klassen. Och åt sommarjobbet hos kommunen behöver jag inte göra något åt för jag har redan ett jobb. så det så

Nu ska jag äta en clementin och kolla på Barbapapa.

Oh förreten dagens fråga lyder, vad är olivmjölk ? det står nämligen att vår duschkräm innehåller det och jag tycker det låter lite snuskigt. Olivmjölk raow



Så här snygga bilder kan man ta på museumet i staden, jag ser nästan mer psykad ut på de vanliga bilderna


miranda
PUBLICERAT: 2009-04-27, 20:42:47

det är saft som babianer har pressat ut ur små gröna barn som heter oliv(er), så nu vet du det



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: