2009-08-06
 21:45:17

häähähähähä

Jag har dödat minst 20 flugor idag.. eller ja ikväll. Jag har blivit lite flug-galen, jag tror hela tiden det är flugor på mig så jag slår på mig själv lite hela tiden.. Jag har sprungit runt i hela huset och dödat flugor tillslut blev mamma arg på mig fastän det var hon som sa till mig att göra det från första början. Kanske för att varje gång jag dödat en fluga har jag utbrustit "häähähäh YEES" men det är bara en teori.. Vänta varför skriver jag detta ?


kom ihåg mig
PUBLICERAT: 2009-08-07, 10:54:58 | URL: http://akustikbeccs.blogspot.com

oj olivia du får nog coola ner dig lite va?!

jag menar detta med att vara fluggalen kan ge efekter på resten av ditt liv..

du kan bara gå ute en vanlig dag på stan och gå förbi någom och börja slå på personen för att du ser flugor helatiden., det kan leda till mord..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: