2009-08-23
 22:04:55

hej det du

Ja jag vet inte riktigt vad min rubrik betyder. Jag tänkte blogga nu vare sig ni vill det eller inte.


Eller jag har inte så mycket att säga. Kan berätta om min helg iallafall. Min moster och kusin Erik har varit här hela helgen och hälsat på. Och samtidigt har Hugo varit här. Jag har vid många andra tillfällen inte kunnat kombinera släkt och vänner (pojkvän) så min mamma sa till mig innan alla kom "Ja då kan du ju jobba på din sociala sida" Och jag måste säga att det har jag väl gjort. Jag har agerat lekledare hela helgen så jag hoppas både släkt, syskon och pojkvän har haft det trevligt. Nu låter jag som en lärare igen. Jaja. Mamma har varit jätte snäll mot mig hela helgen och jag har mått jätte bra en hel helg. Jag sitter nu med flätor i håret för att det ska bli lockigt till imorgon. Hugo tycker det är coolt men jag ser rätt töntig ut just nu. iaf så åker Erik och Hugo hem till sig imorgon kommer sakna dom båda. Leo åt upp Hugo havsaltschoklad innan så det var fullt med chokladfläckar på mitt lakan. Dumma hund. Men jag har bytt sängkläder OCH städat mitt rum (IGEN) så alla var mäkta imponerade.

Hugo alias "rättstavarkungen" har hjälpt mig igen detta inlägg så allt skulle bli rätt.

Imorgon tänker jag låna din kofta Rebecca


mirq
PUBLICERAT: 2009-08-24, 19:03:45 | URL: http://mipanda.blogg.se/

ditt hår var väldigt fint idag ;) och hundar får inte äta choklad!


Ronny
PUBLICERAT: 2009-08-25, 09:29:39

Hej älskling

Jag blev glad när jag läste din blogg, du ser att det är "ganska" trevligt att vara social och positiv. Jag läste upp det du skrivit för en av mina kollegor, på engelska förstås. Så stolt är jag över dig. Men jag önskade att jag hörde av dig lite mer och att du kommer och hälsar på mig i Holland. Kram Pappa



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: