2009-08-16
 16:41:35

hej jag är hos hugo

Igår var det malmöfestivalen med Miss li och Veronica Maggio. Båda var asbra men Maggio var nog bäst, jag tror jag är lite kär i henne just nu. Jag träffade också Mirq som jag saknat. Tur att skolan snart börjar så jag får träffa mina snyggingar varje dag. Eller ja inte för jag vill börja skolan. Jag skulle kunna ha ett lov till just nu. Ikväll ska vi tillbaka till Malmö för Anna Ternheim och Bob hund spelar. Igår var Hugo så rädd för mig för jag var så förbannad att han inte vågade prata med mig. Men jag hade så ont i fötterna så vem som helst hade varit arg om dom haft mina skor på sig.

Det känns som att jag har skrivit helt osammanhängande.. 

Bild från bjärnumskarnivalen, det pissregnade och jag frös sönder där jag dansade tillsammans med Rebecca och hennes vänner. Jag är längst bak i svarta kläder om ni inte ser det, eller ja jag syns ju inte så mycket. Rebecca har ju en stilig pose tycker jag 


mirq
PUBLICERAT: 2009-08-16, 19:00:20

så borde ni se ut i skolan!


scceb
PUBLICERAT: 2009-08-17, 10:36:25 | URL: http://akustikbeccs.blogspot.com

ja mycket mumsig pose.. lite kom och ta mig..mmmmmmmöööööööööööööms


Anonym
PUBLICERAT: 2009-08-17, 16:20:56

såg dig i tidningen idag!:D

du är allt en riktig liten linslus!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: