2009-08-14
 12:43:06

hej vad jag hatar denna låten

Denna låten som Hugo tvingar mig lyssna på "Samlade tankar-Mr Cool" 

Jag hatar den iaf. Jag tänkte skapa en länk men Hugos dator är cp, och nyss rättade han mig för att jag först skrev data. Han tror tydligen att han vet allt. Jävla rättstavarkung. Han har nu rättat mig fyra gånger oj förlåt fem nu. 

Här är dom.
Jag fick inte skriva data utan det skulle vara dator
Jag skrev "han tror tydligen han vet allt" då skulle jag lägga till att
Jag skrev rättstavar-kung men det skulle tydligen vara utan bindestreck
Sen skrev jag fyra med siffror men jag citerar "Alla tal under tjugo ska vara med bokstäver"

Nu är jag ganska irriterade. Fast han tror jag inte är det. 

DET ÄR JAG VISST HUGO 


kom ihåg mig
PUBLICERAT: 2009-08-14, 14:05:04 | URL: http://akustikbeccs.blogspot.com

men olivia du har ju fel..


Anonym
PUBLICERAT: 2009-08-14, 17:16:15

lite läskigt..


Johannes
PUBLICERAT: 2009-08-16, 21:36:09


Johannes

Fast han tror "att" jag inte är det :O



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: