2009-08-18
 16:45:40

hemma igen

Nu är jag äntligen hemma , hähä jag har varit borta sedan i torsdags. Varit hos Hugo mestadelen men igår när jag och Jenny åkte hem från lund så kände vi för att hälsa på Miranda i hennes nya lägenhet. Så sagt och gjort så stannade vi där över natten istället. Sen var det skola och det var trevligt att träffa alla människor igen. Imorgon ska vi ha konsert för ettorna, det kommer bli kaos med tanke på att vi bara får typ 2-3 timmar på oss att öva. Hmm vad har jag mer gjort. Jo jag träffade Emma,Emma,Sarah,Sara.(Ja det är fyra personer) Sen åkte jag hem. Och hittade en bild på thriller-gänget i kristianstadbladet så vi får väl se om jag lägger upp en bild på det. Det går inte så bra för mig på farmville heller för den delen:( så jag är lite ledsen. Faktiskt.

Sen vill jag också säga att denna sommaren har varit jätte fin.

Puss föresten hade mamma köpt färg till mitt hår så ikväll blire färgning

UPPDATERING

Detta skrev Rebecca till mig nyss:

Rebecca säger:

du är en kissdroppe i trosan som rinner längst benet och ner i skon där du sedan torkar och dör...........

okej ?


Anonym
PUBLICERAT: 2009-08-18, 18:11:56

rebecca säger de mest äckliga saker


beccs
PUBLICERAT: 2009-08-18, 18:51:47 | URL: http://akustikbeccs.blogspot.com

nej det var olivia som skrev det....


beccs
PUBLICERAT: 2009-08-18, 18:58:56 | URL: http://akustikbeccs.blogspot.com

http://akustikbeccs.blogspot.com/


miranda
PUBLICERAT: 2009-08-18, 19:12:49

DET KOMMER GÅ ASBRA IMORGON, im harry potter school is for losers



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: