2009-08-05
 20:21:52

I got my head among the clouds and I will never be free

Isac dödar mig och Olivia och hon är lack som fan. Hon sa precis "va?". Hon har inget annat på hjärtat.

Idag har hon sett på "Rent". Då sov jag, ett tag iaf. Sen ringde hennes telefon och då väckte hon mig för att hon trodde att det var min telefon som ringde. Sen kom hon på att det var hennes telefon som ringde. Nu sitter Isac med Olivias pruttlera. Hon sa att det var slajm. Jag står åsiktslös för annars hugger nån av de mig. :< :< Olivia sa att hon kanske gör det ändå.

Hur som helst har vi träffat Oskar och Jenny i Kristianstad. Trrrrevligt. Vi gick på studiebesök på BR och på en oerhört rolig runda inne på Åhlens. Sen diskuterade vi lite tosselilla för dit ska vi på lördag. Ingen aning varför dock, men fint. På fredag ska jag och Olivia göra picnic till tosselilla. Mmmmmmmmm mat. Hon smakade paj innan.

Hon tyckte att det lät som nåt helt annat.

Nu vill hon att jag ska avrunda så här kommer avrundningen.

Sammanfattningsvis har det varit en bra dag. pusshej
/hugo



kom ihåg mig
PUBLICERAT: 2009-08-05, 20:25:35 | URL: http://akustikbeccs.blogspot.com

jaha det var ju ett trevligt inlägg..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: