2009-08-03
 18:46:30

katja och lilijan

Rebeccas barn ska heta så. Vi insåg att vi har varit med varandra sen i fredags. Hmm .. Mysis. Vi har byggt med lego. Jag gjorde ett slott och Rebecca staplade legobitar på varandra och påstod det var en robot. Schhhh, jag köpte en ny klänning. Ja jag vet inte riktigt varför heller. Men nu är det slut på slösandet. Jag har knappt sovit något i natt eftersom Rebecca låg och hosta mig i örat och jag hade fruktansvärt ont i magen så jag gick och la mig i soffan men det hjälpte inte. Förresten Miranda reklamen för ifolor som kommer upp när man går in på bdb, där är iaf en bild på en tjej som snorklar. Hon liknar dig sjukt mycket så jag och Rebecca undrar ifall det kanske är du ?:......

Hejdå


vattenmiranda
PUBLICERAT: 2009-08-03, 23:46:29

klart det är jag!


beccs
PUBLICERAT: 2009-08-03, 23:56:18 | URL: http://akustikbeccs.blogspot.com

JAG VISSTE DET !!!!:D


beccs
PUBLICERAT: 2009-08-03, 23:57:33 | URL: http://akustikbeccs.blogspot.com

det blir våra lamor som får heta lilijan och katja..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: