2009-08-11
 13:14:02

överskrift

Jag kollar på scrubs och funderar på att göra något idag.
Jag vet inte vad jag ska skriva mer.. Jag borde duscha.. mitt hår är som dreads, ja jag är ganska ohygenisk just nu.
Imon ska jag och Rebecca hem till min pappa och grilla, jag blev sjukt sugen på grillad lax nu. Mmmmmm
Annars då? Jo igår åkte Hugo hem från mig. Och i lördags var vi och Jenny och Oskar på tosselilla, det var roligt. Snart börjar malmöfestivalen och på fredag ska Becci ha fest.

jaha hejdå


miranda
PUBLICERAT: 2009-08-11, 15:30:49

då ses vi på lördag (Y)


kom ihåg mig
PUBLICERAT: 2009-08-11, 16:27:21 | URL: http://akustikbeccs.blogspot.com

malmöfestivalen har börjat.. och jag borde med duscha!!! hur länge sedan var dedt du duschade nu då? jag har inte duschat sedan i lördags tror jag.. jag ska nog vänta lite till tror jag.. typ på torsdag ska jag nog duscha kanske.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: