2009-08-01
 10:07:55

slut

Nu har jag jobbat klart för denna sommaren. Inga mer tanter som klagar på jordgubbarna, inga mer gubbar som ska små snacka med en, inga läskiga inbjudningar, inga mer dryga par, inga mer oförskämda människor. SLUT

Eller ja jag kommer sakna inbjudningarna lite.

Igår var det ferre hos Alicia, lite segt i början men sen blev det väldigt trevligt. Jag tror jag kröp igenom en buske så nu har jag fullt med brännässlemärken på min fot, mitt knä och min arm. Det gör förjävla ont på foten. Jag lyckades idag med att sova till halv 10 (omg) sen gick jag och duschade. Mitt halsont har tyvärr kommit tillbaka men hoppas på att det försvinner snart.

Rebecca har bytt smeknamn igen denna gången till pappa.

Rebecca och Jenny vaknade precis och kom in och sa till mig att vi ska åka till Lund och äta frukost. Jajjaja där ser man eller som Rebecca uttryckte det "nu blir det tjofräs."


beccs
PUBLICERAT: 2009-08-01, 19:16:30 | URL: http://akustikbeccs.blogspot.com

lite fräs i brallan kanske min lille döttör !



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: