2009-08-12
 12:13:00

weird

Jag hade en mystisk dröm där jag gick runt på hm och där var en massa benvärmare i olika färger, jag tyckte det var fina men tänkte för mig själv "varför skulle jag vilja ha benvärmare?" Medan jag gick runt där får jag helt plötsligt ett sms från Hugo där det stod "Tvättar du aldrig dina kläder?" och sen hade han skrivit på facebook på sin status "Olivia tvättar aldrig sina kläder"
Så när jag vaknade var jag jätte arg på Hugo men sen kom jag på att det bara var en dröm, men man kan ju undra vad den betyder  ?... Iaf så har jag nu lagt alla mina smutsiga kläder som låg på golvet i tvättstugan så att iallafall någon kan tvätta dom.

Jag ska nu åka in till stan med min syster och sen kommer Becci.

Och varför funkar inte msn? Eller är det bara hos mig det inte funkar ?


kom ihåg mig
PUBLICERAT: 2009-08-12, 12:20:16 | URL: http://akustikbeccs.blogspot.com

det är bara hos dig msn inte funkar.. ocg vet du vad jag drömde då?! att jag lånade pappas cykel utan att jag fick så blev han arg på mig och skruvade loss alla skruvar så nästagång jag tog hans cykel så lossnade alla skruvarna och jag flör iväg sen hittade jag inte hem.. det var skit läskigt så igår när jag skulle cykla så blev jag jätterädd och var tvungen att le cyklen..


hugo
PUBLICERAT: 2009-08-12, 14:26:23 | URL: http://inthemysterytimeofcoldandrain.blogg.se/

ha!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: