2009-12-10
 19:43:03

arg som ett bi

var jag innan idag. För att vi hade scmu, och vår ena lärare har bestämt ALLTING! och då menar jag allt. Plus att han gav bara ut roller till killarna, ja jag vet detta bara var en snabb genomgång men sånt brukar liksom "fastna" så att man sen får va dom rollerna man fick då. Vilket betyder att jag inte får göra någonting. Så det var verkligen ingen demokrati där inte.. Jaja har köpt en julklapp till idag. Bara 3 kvar (yes)


miranda
PUBLICERAT: 2009-12-10, 22:24:11

ja jag blev också lite fundersam att allt redan var bestämt, men rollerna som var idag kommer det inte vara sen, bara så du vet :) förutom stina och oskar :P


Anonym
PUBLICERAT: 2009-12-10, 22:39:41

vi har ju inte gjort något själva på hela terminen



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: