2009-12-27
 22:22:10

sängjätte

Jag vet inte vad en sängjätte är men jag kom inte på vad jag skulle skriva för rubrik, alltid lika svårt. Men kom gärna med förslag på vad en sängjätte är.
Jag sitter mest och lyssnar på min töntiga inboende Hugo som skrattar för sig själv i en hörna. Sen spelar jag gitarr, fick en barréklämma i julkklapp så jag tycker det är roligt att spela igen..
Idag kom alla på att ingen ville vara hemma så vi bestämde oss för att åka på  äventyr, och det blev "håll i er"....(eller som nashi skulle sagt "håll er i brallorna") Novalund!!!!!!! helt galet, fullt med vilddjur och giftiga blommor. Nej men det var fruktansvärt mycket folk där eftersom det är mellandagsrea. Men jag lyckades handla ett par ascoola strumpbyxor och en tröja. (För mina julklappspengar farmor, Tack=))

Jag är skittrött
Update

Hugo blev sur för jag kallade han inneboende, och sa att  jag skulle få stryk sen. Men han är svagare än lättöl. Här är en fin bild på han förresten


Elsie Persson
PUBLICERAT: 2009-12-28, 00:50:52

Va bra att du hittade något att köpa för pengarna Hugo ser ut att vara en trevlig kille hoppas få träffa han någon gång Kram Farmor


miranda
PUBLICERAT: 2009-12-28, 13:12:35

en sängjätte är en liten säng som har en jätte brevid sig som kan lyfta upp svaga pojkar som Hugo ´till sängen eftersom svaga pojkar som huga inte är tillräckligt starka för att gå till sängs själv.


hugo
PUBLICERAT: 2009-12-28, 19:25:15

mipanda kan dö


Johannes
PUBLICERAT: 2010-01-04, 18:32:24

Bilden på Hugo är min screensaver...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: