2009-02-03
 18:21:11

0203

Okej nu ska jag klaga lite, jag har ont i ryggen, magen, nacken, huvudet, min hals kittlar varje gång jag andas(det är verkligen obehagligt) Jag saknar också klassen, för dom har man ju inte träffat på länge. Plus inatt hade jag feber och så fort värk tabletterna slutar verka så kommer det tillbaka.Dessutom så säger vissa tjejer att vi ska ställa in fredagsträffen (vet inte vad man ska kalla det, eftersom vi inte bestämt vad vi ska göra än.) Men lite positiv ska jag också vara, idag gick förberedelserna inför pjäsen jätte bra och jag ska festa i helgen. Så det gör att jag går upp på morgonen just nu. Och jag ska krya på mig, börja träna och information om inflyttningsfesten kommer senare, efter lovet. Puss


denna bilden på emma representerar helgen


miranda
PUBLICERAT: 2009-02-03, 19:19:29

men vi ska ses på fredag :):)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: