2009-02-07
 17:28:35

0207

jag är som en zombie idag inte för jag är trött. 
,vissa dagar är ju bättre än andra. Men jag pratar med Emily från göteborg och hon är trevlig som alltid, jag är också rätt trevlig vilket jag inte brukar va. Igår sa tjejerna att dom älskade mig för att jag inte hade något hjärta, så dom kunde inte bli sårade av mig och jag kunde inte bli sårad av dom. Jag fattade ingenting, men jag älskar er ändå. Melodifestivalen, jul, vinter och den 2:a i varje månad ogillar jag. Nu började även Anna från sommar 06 chatta med mig, jag tror hon tror vi är kompisar fast hon försökte sno min dåvarande pojkvän och fast jag skällde ut henne och fast vi var inte kompisar då och hon liknar en chihuahua. Jag undrar verkligen när vi blev kompisar. Hmm hon skrev precis att hon hoppades vi skulle ses när hon kom till Sverige. Allvarligt, det har snart gått 3 år sedan vi sågs (och typ 1 år sedan vi snackade senast) och då var vi inte ens vänner, haha det är rätt komiskt. Nej jag vill gärna träffa henne haha, nu är jag faktist på rätt bra humör igen, det hjälper att chatta med Anna tydligen.

Nej nu måste jag verkligen lägga in min kläder i gardroben, lovade mamma det i utbyte mot skjuts.


miranda
PUBLICERAT: 2009-02-08, 13:27:24

haha du är så virrig lilla du :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: