2009-02-12
 16:25:03

gelehjärtan

Jag vet att några tänker på samma sak som jag då man hör ordet gelehjärta. Men nu menar jag nått helt annat än gulligt godis som man äter på alla hjärtan, jag ska nu skriva en historia som min kära kompis som berättade den insisterar på är sann. Och det är inte så att jag vill skriva den utan min andra blogg kompis Jenny sa jag skulle göra för hon själv inte vågade. Men jag varnar er den är mycket äcklig.

Okej så här var det.
En kille och en tjej som antagligen tyckte om varandra skulle göra lite kinky stuff. Han ville då stoppa upp 6 st geléhjärtan i hennes ... och sen suga ut dom. Hon gick med på detta, och allting gick bra, alla geléhjärtana blev uppätna men efter någon vecka började hon få ont och bestämde sig för att gå till gynekologen. Som alla gissat hittade han ett geléhjärta och blev mycket förvånad.. Men alla geléhjärtana hade ju blivit uppätna ? Det visade sig senare att tjejen hade haft herpesvårtor och att killen istället för att suga upp ett av dom 6 geléhjärtana hade sugit upp och svalt en herpesblåsa..

Så nu har jag bevisat att jag vågade skriva ner historien och för att se hur denna historien kom upp i vårt samtal gå in på
www.estetjenny.blogspot.com

Jag borde nog återgå till datagrunds lektionen. hejdå


Jenny
PUBLICERAT: 2009-02-12, 20:16:08

Jag önskar att jag vore lika cool som du, men det är jag inte.

Jag är stolt över dig att du vågade berätta.

Nu vill jag spy



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: