2009-02-22
 14:04:42

hej nu flyger jag

Nej men om en timme ska jag åka till Shiphol för att flyga hemåt. Det känns jävligt tråkigt för jag har haft det väldigt bra i Österrike. Sen är det inte särkilt kul att gå tillbaka till skolan när jag vet precis vad som väntar mig. Men det kommer iallafall upp bilder och antagligen videor om det går från resan, där man kan se när olof äter ett fiskhuvud, ramlar på isen med flit och den värsta där han käkar gulsnö. Och vi vet ju alla vad det gula är för något.

Vill också passa på att säga att jag inte har något att göra med de två tidigare inläggen och att jag inte alls ska byta efternamn. Och Horst får självklart gästblogga någon gång nu när han lärt sig svenska ;)

Till Miranda och Jenny.
 Mycket givande kommentarer, asballa


miranda
PUBLICERAT: 2009-02-22, 16:57:18

ja jag är sååå grym på att kommentera


olof
PUBLICERAT: 2009-02-22, 18:30:29 | URL: http://olofnilsson.blogg.se/

gå gärna in på min blogg


Måns
PUBLICERAT: 2009-02-22, 18:53:37

Det är klart du ska byta efternamn:)! Jag ser framemåt Horsts blogg, nu när jag är din 21 läsare.


Filip
PUBLICERAT: 2009-02-22, 20:20:49

Håller med Måns, du måste ju byta efternamn :). 22 läsare, snart i klass med blondinbella.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: