2009-02-18
 21:45:37

hej!!! olof snygg som gästbloggar

choklad är gott. bra nu har jag din uppmärksamhet. jag sitter här i österrike och gästbloggar, kmr snart att öppna en egen, full med bilder pa godis och annat smatt och gott.  adda [email protected]

olivia sitter här o gnäller pa att jag sitter o gästbloggar, i österrike om jag glömt att nämna det, püder upp till knäna och solsken. ja jag vet att jag inte skulle nämna det, men jag var tvungen.

nuu till mina klasskamrater. jag saknar lize, andré lövström och tim, gangstern i klassen.  jag hoppas att han snart införskaffar en stone island jacka.

om jag glömde att nämna det sa sitter jag i österrike. jag har skaffat manga nya vänner, t.ex. anton fran göteborg som tycker att choklad( olivias stavning) är gott.

jag gillar delfiner
 
besök dannelinderoth9 pa bdb

(glöm inte att leta upp min kommande blogg pa olivias snart, hon kommer att länka)

grattis olle

detta tog en halvtimme att skriva, anton sjunger mycket vackert, ps jag hoppas att moreno ger mig MVG i musik.
jag är trots allt med i kören.

LÄS MIN KOMMANDE BLOGG

blöta tungkyssar till alla. hej


miranda
PUBLICERAT: 2009-02-18, 22:28:01

mycket givande


Jenny
PUBLICERAT: 2009-02-19, 14:10:32

Ballt



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: