2009-02-24
 20:35:29

lite uppdatering

Alltså det är inte kul att varken läsa eller skriva om vad jag gör/har gjort, jag menar blogga om "min vardag" Så nu vill jag ha förslag på ämnen min blogg kan inrikta sig på nu med mina 22 läsare o allt. Känner ju lite press.

Men jag kan tala om för er att det finns en aladdin 3, det tror jag inte många vet så nu kan ni berätta det för alla ni känner.

Besök Olofsblogg, vi har startat ett blogg imperium vill ni vara med så mejla [email protected]

Hej


så här såg min strumpa ut på vägen till Österrike eller förresten
det är inte min strumpa, så om nån känner igen den säg till


denna underhöll jag mig med under hela resan dit, läs den
100000 gånger bättre än filmen

jaha så nu vill inte bilduppladdningen inte funka mer så det kommer mer bilder senare.


Emma
PUBLICERAT: 2009-02-25, 18:33:31

det är mina strumpor pucko :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: