2009-02-01
 20:54:37

LIVE UPPDATERING 2

Bar in saker från garaget idag och hittade en låda märkt olivias minne. Där låg där lustiga saker, bl a 3 game boy spel, ett sko snöre från en kalle anka tidning, det andra sko snöret har Erik, vi skulle knyta en knut varje gång vi träffades, där var 5 knutar sen glömde vi bort det. Jag hittade också foton som jag trodde var borta. Isac ville ha mina gameboy spel och jag sa att han skulle få dom om han väntade på att jag blev klar bärandet. Då fortsatte han tjata och sa att hans hjärta sved om han inte fick det nu och gick runt o pratade med sig själv för han skulle få dom, tillslut tyckte jag bara han var jobbig och sa att han inte fick dom för han bara tjatade och hjäpte inte till med något, då gick han och sa till mamma och började gråta hysteriskt. Vilket bara bevisar mer på hur bortskämd och otacksam han är. Tillslut fick han dom trots allt.

Nu bygger dom andra ihop min garderob och jag orkar inte hjälpa till mer.

Hejdå



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: