2009-02-10
 18:45:00

öha,

Idag har jag sjungit på italienska, fått ny gitarr läxa och fortsatt på mitt gaza-arbete. Trevligt.


Ikväll består min kvällsmat av frukt eftersom jag bråkade med mamma om vad vi skulle äta, hon tyckte spagetti cabonara, (öööha) och jag sa finns det ingen annan chans att vi kan äta något annat om jag lagar det ? Hon svarade då jovisst om jag hittade något bättre, vilket jag då gjorde, lax. Men tydligen gick inte det, orsaken till varför inte är fortfarande oklar. Så jag sa att jag vägra äta den äckliga maten och hon sa jag var kräsen, det tycker inte jag men för att fastslå en sak så tycker jag pasta är skit äckligt, även kycklingfilé och paprika går in under den kategorin. Jag får huvudvärk av det. Nu ska jag fortsätta med mitt gaza-arbete hej


Anonym
PUBLICERAT: 2009-02-10, 22:38:03

Lax är något av det godaste som finns.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: