2009-02-08
 21:15:07

söndau

Jag har kommit in i en konstig fas där jag sover ovanligt mycket för mig, idag vakna jag först vid 11 sen gick jag upp och åt frukost och fortsatte sedan att sova fram till två, mystiskt. Jag har annars en vana av att vakna sju varje dag. Jag har också bakat, hallongrottor. Det låter väldigt snuskigt. snuskigt. snusssskigt. Jag får skriva vad jag vill. hähä. Imon börjar jag halv 9 vilket gör att jag måste var i skolan 40 min innan lektionen börjar. YES vad kul det ska bli. Det var något annat jag med tänkte skriva men jag har glömt det, nåja så kan det bli. OCH FÖRLÅT MIG FÖR JAG KANSKE TYCKER EXORCISTEN VAR LÄSKIG.


så nu var det sagt,

 


Feffs
PUBLICERAT: 2009-02-09, 19:39:03 | URL: http://feffs.blogg.se/

MES! HEHEHEHEHE men jag tycker om dig ändå :*



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: