2009-01-15
 19:21:36

15 januari

Hejhej, nu är det torsdag och mamma tog examen idag :) Nått annat som hänt idag är att vi har skrivit en recension på engelskan om den sämsta filmen jag nånsin sett. Igår beställde jag nya linser från lensway och jag fick dom idag. Väldigt snabb leverans med andra ord. Var precis inne på egoinas blogg och läste, där tipsade hon om denna bloggen. BESÖK DEN, och läs från början. Jag hade tänkt träna idag men Emma kunde tydligen inte, och det är aldrig kul att träna själv. Haha vad roligt det låter när jag läser det jag skrivit, typ bara korta meningar om något och sen byter jag ämne helt. Jaja, jag kan inte riktigt tänka idag, min hjärna är full med snor. mmm mysigt. Nu kommer det bilder från dagen eftersom jag tog med kameran till skolan pga examen grejen. Imon har alla eos, och vi ska sätta ihop vår pjäs :D


Johanna imorse på matten i min eller snarare Emmas mössa


Miranda åkte till Irland idag.


Johannes var glad för han fick 12 rätt på matteprovet! yeay


Läskig finger-hög på mc.


Alla är snygga i min klass.


André J, visar röda ögat. Måste nämna att vi har 2 André i vår klass.



Så här ser min start sida upp nuförtiden, ja pimpmysearch.com har åstakommit detta.


Sista bilden, på hur glad jag är idag.


Feffs
PUBLICERAT: 2009-01-15, 20:20:12 | URL: http://feffs.blogg.se/

haha och bilden på mig finns inte :( snålt! hahaha :D snor i hjärnan har vi alla! iaf jag, vi blir två då!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: