2009-01-18
 19:09:49

18 januari

Helgen har gått väldigt fort, redan söndag och skola imon.

Igår var det musikfest för alla musik eleverna på vår skola=) det var väldigt kul. Först förfestade vi hemma hos mig i vä och sedan bar det av till bussen, där vi satt i 20 min och sjöng. Sedan hoppade jag, Sandra, Feffs och levin av vid vilan för att hämta öl haha. Sen orkade vi inte vänta på bussen så vi gick in till stan i det fruktansvärt kalla vädret men humöret var på topp och allt var bra!

Sen serverades det mat, men jag var lite borta när vi kom dit så jag uppfattade inte riktigt det. Senare flyttades borden undan och vi dansade resten av kvällen, eller ja nästan det hände ju en sak också men det har nog löst sig nu=) Just det ja, vi spelade även luftvolleyboll och jag fick en spark på mitt lillfinger, så det är väldigt snett och gör jätte ont nu.

Idag blev jag dessvärre uppdragen halv 10 av mamma som sa vi skulle till ikea om en halvtimme haha. Trevligt att vakna på det sättet. Har köpt nya möbler som jag ska ha i mitt nya rum när vi flyttar om 2 veckor (!!).

Puss nu kommer det bilder



Här har vi blondinerna, lr ja nu är ju jenny brunett :P


Och brunett-snyggingarna


jo men det är hallonsoda.


Argh


Snyggaste


hähähä


Snyggisar


Feffs var as het och jag vet inte vem den andra är.


Så här ser min hand ut idag, Sjuksköterska anne gjorde det,
men jag tog av det för jag kunde inte äta, o äter man inte så
dör man.


Anonym
PUBLICERAT: 2009-01-18, 20:32:02

Jag hade trevligt igår! Jag tycker man borde göra sånt oftare!


jonas
PUBLICERAT: 2009-01-21, 21:10:06

äter gör man ändå dör man.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: