2009-01-13
 17:08:32

Gammal sång

Idag var det geléfisk i skolan. Så jag åt en potatis, vilket resulterar i att jag åt en macka när jag kom hem. Isac frågade precis och Bosse hade köpt något till han. Och oförstående, förresten Bosse är en man som bor hos oss och i gengäld får vi bredband. Iallafall oförstående fråga han; varför skulle jag köpt något till dig ? Hmm, det jag vill komma fram till är att min lillebror förväntar sig få en massa presenter så fort någon kommer hem. Tur han inte hörde när jag kom hem.




Nej jag ljög där. Bosse är Isacs pappa och mammas man. Men vi får bredband faktist. Jag menar inget illa.

Men annars har min dag varit okej, det känns fortfarande konstigt i klassen men det var bättre idag, en aning jobbigt. Men ibland är det jobbigt att släppa saker. Det går framåt. Hejhej

Oh, det är musikfest på lördag. Jag har gjort något dumt med önskelåtarna från folk. Förlåt mig.


OCH FEFFS JAG HADE GLÖMT MINA SOLGREJER OCH JAG PALLADE INTE IGÅR. VI SOLAR IMON, !!!! :D 


Feffs
PUBLICERAT: 2009-01-13, 20:05:28 | URL: http://feffs.blogg.se/

TROGEN KOMMENTERARE OCH LÄSARE ÄR JAG ****BÄÄÄÄÄSSSSTTTTT****** hahhahaha xD Ja vi solar i morron och bli negrar!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: