2009-01-28
 16:52:41

januari fortfarande

Ja, nu har ni straffats tillräckligt, Speciellt DU MIRANDA. HÄHÄ

Kort sammanfattning om gårdagen. Skola med samhälle, sång, svenska och gitarr. Senare träffade jag Emma vi skulle spela badminton, ja... mm..det blev ju inte av men bättre lycka nästa gång. Vi gick till friskis istället, och bastade..

Idag har jag haft eos på morgonen och vi lärde oss dansa till en av våra låtar, sen hade vi kör. Vi fick info om våra individuella val, jag står mellan scmu och ljudteknik. Jag har egentligen kör ikväll med men jag tror inte jag orkar gå dit.

Förresten ibland funkar det inte att trycka v på mitt tangentbord. Mystiskt. Och jag är väldigt arg idag märkte jag precis för jag stör mig på allt, min syster som smaskar, mamma som klagar för jag inte tagit undan brödrosten, hunden som är överallt där man går..

Hejhej


Feffs
PUBLICERAT: 2009-01-29, 15:46:07 | URL: http://feffs.blogg.se/

LJUDTEKNIK!!!! hahah neeh, skoja xD välj de du tycker är roligast eller nyttigast eller whatevaH!?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: